کلمة المفتاح مشتریان شرکتی / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : زمانی، سجاد ؛ مؤلف : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1402، دوره جدید - شماره 56 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 37 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:هزینه فایدهمشتریان شرکتیمدل وفادارسازیتطبیق خدمات
-
2.
مؤلف : نعمتی، حمیدرضا ؛ حیدری، سید عباس ؛ بهزادی، محمد حسن ؛ كاتب مسؤول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجلة:مطالعات توسعه اجتماعی ایران»زمستان 1399، سال سیزدهم - شماره 1 ، A (Azad University/ISC (16 صفحة - من 217 إلی 232 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانمشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانک
-
3.
كاتب مسؤول : نعمتی، حمیدرضا ؛ مؤلف : حمدی، کریم ؛
مجلة:جغرافیایی سرزمین»تابستان 1399 - شماره 66 ، B (Azad University (26 صفحة - من 12 إلی 37 )
الکلمات المفتاحية:مشتریان شرکتیرابطه بانک با مشتریان شرکتیکیفیت خدمات بانکبانکمدلبازاریابیرضایت مشتری
-
4.
مؤلف : اسفیدانی، محمدرحیم ؛ کیماسی، مسعود ؛ روستا، احمد ؛ اراکی تبار، محمد ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»بهار و تابستان 1397 - شماره 29 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 72 إلی 85 )
الکلمات المفتاحية:بانکداری شرکتیمشتریان شرکتینوع شناسی رفتار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة جغرافیایی سرزمین 1 |
مجلة مطالعات توسعه اجتماعی ایران 1 |
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)