پاییز و زمستان 1394 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science)
-
مؤلف : دهقانی زاده بغدادآبادی، لیلا ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
(16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:نیاز به شناختباورهای اخلاقیبدبینی شخصیتیتشویش ذهنیحمایت از برند
-
بررسی رابطه همخوانی شخصیت مصرفکننده با برند، هویت پذیری مصرفکننده از برند و نیات رفتاری پس از خرید
مؤلف : آقا زاده، هاشم ؛ جعفری، عماد ؛ اسمعیلی، حسین ؛
(24 صفحة - من 17 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:مدل معادلات ساختاریبرندقصد خرید مجددتمایل به پرداختBrandشخصیت برندشخصیت مشتریانهویت پذیری مصرفکننده از برند
-
مؤلف : آقاموسی طهرانی، مریم ؛ سرداری، احمد ؛ کرمپور، عبدالحسین ؛
(16 صفحة - من 41 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیریفنآورمحورعوامل محدودکننده صادراتی
-
شناسایی عوامل موثر بر صادرات و واردات کشورهای منتخب عضو جنبش عدم تعهد با تاکید بر شاخص نهادی حکمرانی
مؤلف : شاه آبادی، ابوالفضل ؛ امیری، بهزاد ؛ ساری گل، سارا ؛
(16 صفحة - من 57 إلی 72 )
الکلمات المفتاحية:صادراتوارداتنهادهاحکمرانیExportImportکشورهای عضو جنبش عدم تعهد
-
مؤلف : بحرینی زاد، منیجه ؛
(14 صفحة - من 73 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریعملکرد صادراتمشتریمحوریرقیبمحوریهماهنگی بینبخشی
-
مؤلف : سپهوند، رضا ؛ بهدادفر، مسعود ؛ عارف نژاد، محسن ؛
(12 صفحة - من 87 إلی 98 )
الکلمات المفتاحية:برونسپاریریسک عملیاتیبانکداری الکترونیکیکنترلهای داخلیصحت دادهها