کلمة المفتاح موفقیت محصولات جدید / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1396 - شماره 28 ، ب (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 47 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت دانش مشتریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیدرویکردهای سازمان
-
2.
مؤلف : اسماعیل پور، مجید ؛ بحرینی زاد، منیژه ؛ قائدی، حسینعلی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 87 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:بازارمحوریمدیریت دانش مشتریکارآفرینی محوریتکنولوژی محوریمدیریت دانش بازارموفقیت محصولات جدیداطلاعاتبازار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)