کلمة المفتاح مدیران بازاریابی بینالملل / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بسیجی، عسل ؛ حسین زاده شهری، معصومه ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمدعلی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع انسانی»تابستان 1399 - شماره 40 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (28 صفحة - من 35 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مدل شایستگینظریه دادهبنیادشایستگیهامدیران بازاریابی بینالملل
-
2.
مؤلف : بسیجی، عسل ؛ حسینزاده شهری، معصومه ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 131 إلی 152 )
الکلمات المفتاحية:مدیران بازاریابی بینالمللشایستگیهای مدیران بازاریابی بینالمللبرند ملّینظریه داده بنیاد
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت منابع انسانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)