مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت نوآوری 1 |
مجلة بازار و سرمایه 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت در ایران 1 |
مجلة مدیریت اسلامی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 5 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛
مجلة:مدیریت اسلامی»زمستان 1399 - شماره 113 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 93 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:ایرانتفکر راهبردیمدیریت جهادیسردار سلیمانی
-
2.
مؤلف : دیواندری، علی ؛ اسفیدانی، محمد رحیم ؛ فدایی نژاد، محمد اسماعیل ؛ كاتب مسؤول : جلیلیان، حسین ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»بهار 1399، دوره بیست و چهارم - شماره 1 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 81 إلی 105 )
الکلمات المفتاحية:بازار سرمایهنظریه دادهبنیادمحصول جدیدبازاریابی خدمات مالی
-
3.
مؤلف : شایسته، علی ؛ شفقت، ابوطالب ؛ كاتب مسؤول : جلیلیان، حسین ؛
مجلة:مدیریت نوآوری»بهار 1396 - شماره 19 ISC (30 صفحة - من 135 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریمدیریت دانشدانش مشتریمحصول جدیدفناوری صنعتی مقیاس
-
4.
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛
مجلة:بازار و سرمایه»فروردین و اردیبهشت 1394 - شماره 61 و 62 (2 صفحة - من 89 إلی 90 )
-
5.
مؤلف : جلیلیان، حسین ؛ ابراهیمی، عبدالحمید ؛ محمودیان، امید ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره چهارم - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 41 إلی 64 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برندفضای سایبریتبلیغات دهانبهدهان الکترونیکیبازنگری آنلایننفوذ بین-شخصیقصد خریدمشتریارزش ویژهمحصول