کلمة المفتاح برند تیم ها / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خواجه اورسجی، عباس ؛ نیک بخش، رضا ؛ كاتب مسؤول : شریفی فر، فریده ؛
مجلة:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1402 - شماره 41 ، ب (Ministry of Science/ISC (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:هویت برندمدیریت برندبرند تیم هاهویت تماشاگرانباشگاههای کبدی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)