کلمة المفتاح برندهای تقلیدی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : خادمی، مهدی ؛ مؤلف : قادریانی، فاتح ؛ نصرتی، شیوا ؛
مجلة:بررسی های بازرگانی»فروردین و اردیبهشت 1402- شماره 118 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 35 إلی 59 )
الکلمات المفتاحية:جنسیتارزش خریدبرندهای تقلیدیکارکردهای نگرشیارزیابی خرید
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة بررسی های بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)