مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار 1 |
مجلة مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
حسابداری 1 |
اقتصاد 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 2 |
-
1.
مؤلف : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجلة:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»تابستان 1400 - شماره 2 (11 صفحة - من 483 إلی 493 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریپارادایم های رضایت مشترینگرشهای رضایت مشتری
-
2.
مؤلف : صفریان، فاطمه ؛ بهرام زاده، محمدرضا ؛ هادیزاده، علی اصغر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کارهای دانش بنیان»تابستان 1400 - شماره 2 (12 صفحة - من 178 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية:رفتار خرید مشتریانتبلیغات دهان به دهانتبلیغات دهان به دهان مثبتتبلیغات دهان به دهان منفی