کلمة المفتاح اعتبار تاییدکننده / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بهنام فيض آبادی، فاطمه ؛ مرادی، محسن ؛ كاتب مسؤول : بهبودی، اميد ؛
مجلة:بازاریابی خدمات عمومی»تابستان 1403 - شماره 6 (19 صفحة - من 100 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندتعامل با برنداعتبار تایید کنندهبرند مکنگرش به برند.
-
2.
كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ مؤلف : نقاش، ارش ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهبـابــابــربرنـدهـا
-
3.
مؤلف : نقاش، آرش ؛ امیری عقدائی، سید فتحالله ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 63 إلی 86 )
الکلمات المفتاحية:تاییدکننده مشهورپاسخگویی مصرف کننده به بازاریابی برنداعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهمدلپژوهشتأییدکنندگان مشهورتبلیغاتتأییدمحصول