کلمة المفتاح ارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کننده / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛ مؤلف : نقاش، ارش ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1402 - شماره 35 ، الف (Ministry of Science/ISC (42 صفحة - من 13 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:اعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندهنوع برندمتغیر تعدیلگر کیفیبـابــابــربرنـدهـا
-
2.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ صالحی صدقیانی، جمشید ؛ هرندی، آزین ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»بهار 1391 - شماره 17 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 1 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرضایت مصرف کنندهارزش ویژه برند از دیدگاه مصرف کنندههتلمصرفکنندهوفاداریرفتار کارکنانتناسبصنعت هتلداریارزشهویت
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)