کلمة المفتاح Brand / (5 مقالة)
-
1.
كاتب مسؤول : بهرام، احسان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1401 - شماره 84 (18 صفحة - من 1349 إلی 1366 )
الکلمات المفتاحية:وفاداریبرندتکنیک دلفی فازیکالاهای لوکسلوکسمحصولاتبرندهای لوکسمشتریمصرفمصرفکنندگان
-
2.
كاتب مسؤول : زنوزی، حسن ؛ مؤلف : حیدری، عباس ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (12 صفحة - من 65 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:تجارت خارجیبازارگراییمشتری محوریرقیب محوریبرندعملکرد برند
-
3.
كاتب مسؤول : متاجی نیموری، فاطمه ؛ مؤلف : کریمی، سحر ؛ آقاجانپور، اصغر ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (10 صفحة - من 162 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتاستراتژی فروشبرنداعتماد برندبرند سازی استراتژیک
-
4.
كاتب مسؤول : انصاری، فاطمه ؛ مؤلف : جودان، مهدی ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 58 (جلد هفتم) (9 صفحة - من 86 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:عصر اطلاعاتبرندکانال های تبلیغاتبازاریابی آفلاینبازاریابی آنلاین
-
5.
مؤلف : کرمعلی، مهدی ؛ طباطبایی، سیدمهام الدین ؛ گرجی زاده، داود ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 47 (جلد دوم) (24 صفحة - من 171 إلی 194 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندمسئولیت اجتماعی شرکتبرندصنعت ساختمانوابستگی برند