کلمة المفتاح Brand / (4 مقالة)
-
1.
كاتب مسؤول : سیاری، سروش ؛ مؤلف : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 183 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:سیاستمطالعات علم سنجیبرند سیاسینقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
-
2.
مؤلف : زیلایی، راضیه ؛ عبداللهی، عباس ؛ كاتب مسؤول : بابایی زکلیکی، محمد علی ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1401، دوره بیست و ششم - شماره 3 ، ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 173 إلی 192 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مصرف کنندهفراترکیبآمیختگی با برندالگوی ذهنی مصرف کنندهمصرفکنندهآمیختگیپژوهشروش فراترکیبرابطه
-
3.
مؤلف : مشبکی اصفهانی، اصغر ؛ وحدتی، حجت ؛ خدادادحسینی، سید حمید ؛ احسانی، محمد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»زمستان 1392، دوره هفدهم - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (21 صفحة - من 203 إلی 223 )
-
4.
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»پاییز 1391، دوره شانزدهم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (10 صفحة - من 227 إلی 236 )
الکلمات المفتاحية:IranBrandUniversityIslamic Azad UniversityDEA