کلمة المفتاح برند سیاسی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : سیاری، سروش ؛ مؤلف : پیری زاده، محمد ؛ رضایی، نکیسا ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت در ایران»تابستان 1402، دوره بیست و هفتم - شماره 2 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 183 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:سیاستمطالعات علم سنجیبرند سیاسینقشه دانش برندسازی سیاسیسیاسیبرندسازی سیاسیکلیدواژگانبازاریابی سیاسیپژوهشاحزابدانش
-
2.
كاتب مسؤول : سیاری، سروش ؛ مؤلف : وکیلزاده، حسن ؛
مجلة:دانش سیاسی»بهار و تابستان 1401 - شماره 35 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 125 إلی 150 )
الکلمات المفتاحية:جمهوری اسلامی ایراندانشجویان دانشگاه تهرانبازاریابی سیاسیانتخابات ریاست جمهوری سال 1396باز یگران سیاسیرای دهندگانبرند سیاسی
-
3.
مؤلف : قورچانی خوزانی، محمد حسین ؛ كاتب مسؤول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛
مجلة:پژوهش های راهبردی سیاست»تابستان 1400 - شماره 37 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (33 صفحة - من 10 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:انتخابات ریاست جمهوریبازاریابی سیاسیجمهوری اسلامی ایرانتکنیک زیمتبرند سیاسی