دانایی، حبیب الله/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة کاوش های مدیریت بازرگانی 1 |
مجلة مطالعات مدیریت راهبردی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 2 |
العلمية - البحثية 1 |
-
1.
كاتب مسؤول : امیری، بهنام ؛ مؤلف : دانایی، حبیب الله ؛ پرهیزکار، محمدمهدی ؛ حسینی، میرزا حسن ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 37 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:تجارتنظریه برخاسته از دادههاتسهیل تجارتتجارت فرامرزی
-
2.
مؤلف : میقانی، سمانه ؛ دانایی، حبیب الله ؛ خدیور، آمنه ؛ كاتب مسؤول : امیرشاهی، میر احمد ؛
مجلة:مدیریت برند»زمستان 1399 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (39 صفحة - من 3 إلی 41 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیادصنعت پوشاکخرید برند لوکسهـابرنـدخریـدبرنــدلــوکسهــابـا
-
3.
مؤلف : سلیمانی، مریم ؛ دانایی، حبیب الله ؛ جوکار، علی اکبر ؛ پرهیزگار، محمدمهدی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت راهبردی»زمستان 1396 - شماره 32 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:حضور اجتماعیریسک درکشدهتمایل به تجارت اجتماعیکیفیت رسانه اجتماعی