کلمة المفتاح ریسک درک شده / (18 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : کاظمی علی آبادی، محمدعلی ؛ نصیری، وحید ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (9 صفحة - من 435 إلی 443 )
الکلمات المفتاحية:آتش نشانیریسک درک شدهناامنی شغلیشیوههای مدیریت ایمنی
-
2.
كاتب مسؤول : محمودی، ادریس ؛ مؤلف : مجدم، کوثر ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»بهار 1402 - شماره 31 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 3 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:سازههای تجارت اجتماعیریسک درک شدهاعتماد درک شدهنگرشمشتریمشتریانتجارت اجتماعیاطلاعاتقصد خرید مشتریاعتمادپژوهش
-
3.
كاتب مسؤول : عبدالمنافی، سعید ؛ مؤلف : سلیمانی، مریم ؛
مجلة:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1401، دوره نهم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 158 إلی 179 )
الکلمات المفتاحية:ریسک درک شدهتمایل به تجارت اجتماعیارزش درک شده لذت گراسازه های تجارت اجتماعیتجارت اجتماعیاطلاعاتکاربرانمصرفکننده
-
4.
كاتب مسؤول : نصیرزاده، فاطمه ؛ مؤلف : گودرزی، مسعود ؛
مجلة:مطالعات کمی در مدیریت»بهار 1401 - شماره 48 ، B (Azad University (20 صفحة - من 51 إلی 70 )
الکلمات المفتاحية:سودمندیتاثیرات اجتماعیقصد خریدریسک درک شدهبانکمشتریمشتریانریسکاعتماد
-
5.
مؤلف : اعتماد، حمیدرضا ؛ قره داغی، محبوبه ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی پژوهش های سازمان و مدیریت ، ملی (25 صفحة - من 370 إلی 394 )
الکلمات المفتاحية:ویژگی های پلتفرم رسانه اجتماعی اعتماد قصد استفاده مجدد مصرف کننده ریسک درک شده
-
6.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : بستان منش، آرش ؛
مجلة:سیاست نامه علم و فناوری»پاییز 1400 - شماره 36 ، ب (Ministry of Science (20 صفحة - من 24 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:فن آوری اطلاعاترفتار کارکنانریسک درک شدهداههای بزرگمقاومت در فنآوری
-
7.
مؤلف : گلشاهی، بهنام ؛ اردلان، امید ؛ كاتب مسؤول : درستکار احمدی، ناهید ؛
مجلة:مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی»پاییز 1400 - شماره 44 ، ب (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 315 إلی 340 )
الکلمات المفتاحية:اعتمادرضایتمندیوفاداری الکترونیکیریسک درک شدهخدمات بیمهای الکترونیک ساتامشتریالکترونیکیمشتریانوفاداری الکترونیکی مشتریرضایت
-
8.
كاتب مسؤول : مطیعی، محسن ؛ مؤلف : خانی، امیر محمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1400 - شماره 42 ، ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 147 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدریسک درک شدهکالای قاچاقدینداری مصرف کنندهابعاداخلاقیدینمصرفمصرفکنندهدینداری
-
9.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ مؤلف : جلالیان، سیداسحاق ؛ عابدی، فرزانه ؛ نصیری هند خاله، اسماعیل ؛
مجلة:پژوهش های جغرافیای انسانی»زمستان 1399، دوره پنجاه و دوم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1217 إلی 1233 )
الکلمات المفتاحية:ریسک درکشدهرضایتمندی گردشگردانش جغرافیایی گردشگرسواد جغرافیایی راهنمایی تورگردشگریاطلاعاتجغرافیاییراهنمای توررضایتمندی گردشگران
-
10.
مؤلف : خورسند دلچه، علی ؛ جلال پور، صدیقه ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1399، سال پانزدهم - شماره 46 ، B (Azad University (20 صفحة - من 33 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیککیفیت وبسایتقصد خریدریسک درک شدهشهرت وبسایت
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (7 مقالة)
- علمی-پژوهشی (5 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)