کلمة المفتاح ارزش درک شده برند / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خانجانی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های پیشرفت و تعالی»بهار 1402 - شماره 13 (13 صفحة - من 18 إلی 30 )
الکلمات المفتاحية:ارزش درک شده برندقدرت ارتباط برندبرندهای خرده فروشیفروشگاه های لوازم خانگی
-
2.
مؤلف : حسین زاده شیرذیلی، ماریا ؛ قربانیان، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : اسایش، فرزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1400، سال شانزدهم - شماره 53 ، A (Azad University (18 صفحة - من 109 إلی 126 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری برندارزش درک شده برندشخصیسازی رسانه اجتماعیتعامل برند و مصرفکنندهشرکت اسنپ
-
3.
مؤلف : نورانی کوتنایی، محمد ؛ محمدشفیعی، مجید ؛ كاتب مسؤول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1400 - شماره 27 ، الف (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 15 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:عشق به برندارزش درک شده برندمحرکهای محیطیرقابت پذیری برند خرده فروشیبرنـدهـاخـردههــا
-
4.
مؤلف : جلالی، شهرام ؛ حدادیان، علیرضا ؛ اسعدی، عبدالرضا ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات دومین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (15 صفحة - من 1039 إلی 1053 )
الکلمات المفتاحية: وفاداری به برندارزش درکشده برند دلبستگی به برند ارزش برند
-
5.
مؤلف : کردی، مراد ؛ شاهواری، المیرا ؛ برخورداری، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (14 صفحة - من 245 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانکداری الکترونیکتصویر ذهنی برنداگاهی از برندارزش درک شده برندآموزش عالیکیفیتبرازشمدلحسابرس
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
مجلة مطالعات مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهش های پیشرفت و تعالی 1 |
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- الف (1 مقالة)