نکوئی زاده، مریم/ 3 مقالة
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت برند 1 |
مجلة پژوهش های مدیریت منابع سازمانی 1 |
مجلة اندیشه مدیریت راهبردی 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 3 |
-
1.
مؤلف : ستوده، علی ؛ امینی، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : نکوئی زاده، مریم ؛
مجلة:مدیریت برند»پاییز 1399 - شماره 23 ، ب (Ministry of Science/ISC (43 صفحة - من 212 إلی 254 )
الکلمات المفتاحية:شخصیت برند فروشگاهیتمایلات رفتاری مطلوبتمایلات رفتاری نامطلوب و فراترکیبشخصــیت برنــدشخصـیت برنـدبرنـدهـاهــابـهشخصیت
-
2.
مؤلف : نکوئی زاده، مریم ؛ كاتب مسؤول : گل محمدی، عماد ؛
مجلة:اندیشه مدیریت راهبردی»پاییز و زمستان 1397 - شماره 24 ، ب (Ministry of Science/ISC (25 صفحة - من 354 إلی 378 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد بازارپویایی بازارقابلیتهای بازاریابی
-
3.
مؤلف : خلیل نژاد، شهرام ؛ نکوئی زاده، مریم ؛ گل محمدی، عماد ؛
مجلة:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»تابستان 1396، دوره هفتم - شماره 2 ، ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 39 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:ایرانمدیریت دانشجهتگیری استراتژیکقابلیت نوآوری