کلمة المفتاح نگرش نسبت به تبلیغات موبایلی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : بحرینی زاده، منیجه ؛ مصلح، عبدالمجید ؛ پوردهقان، عادل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1393 ، سال چهارم - شماره 1 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 1 إلی 20 )
الکلمات المفتاحية:عوامل فردیمدل معادلات ساختاریتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیارتباطاتتلفنهمراهکاربراطلاعات
-
2.
مؤلف : سیاوشی، ملیحه ؛ عابدین، بهاره ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز و زمستان 1388 - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 53 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:پیامک تبلیغاتیتبلیغات موبایلینگرش نسبت به تبلیغات موبایلیاطلاعاتپیاماطلاعات و ارتباطات