کلمة المفتاح برنامههای بازاریابی رابطهمند / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
- مجلة مدیریت بازرگانی 1
-
1.
مؤلف : تورچیان، علیرضا ؛ صنوبر، ناصر ؛ بافنده زنده، علیرضا ؛ كاتب مسؤول : عالی، صمد ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»زمستان 1399، دوره دوازدهم - شماره 4 ، ب (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1006 إلی 1029 )
الکلمات المفتاحية:منافع اجتماعیبازاریابی رابطهمنداثربخشی بازاریابیرابطهگراییمنافع رابطهمشتریمنافعمشتریانرابطهادراکرابطـهپژوهش