کلمة المفتاح بازاریابی استراتژیک / (13 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : خدایاری، مهسا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1402 - شماره 51 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 51 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی بینالمللفراترکیببازاریابی استراتژیکشرکتهای جهانزادبازاریابی جهانزاد
-
2.
مؤلف : محمدزاده چمتویی، محدثه ؛ شاهرودی، دکتر کامبیز ؛ كاتب مسؤول : قلیپور سلیمانی، دکتر علی ؛
مجلة:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (9 صفحة - من 94 إلی 102 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی استراتژیکبازاریابی اخلاقیآموزشگاه فنی و حرفه ایصنایع آموزشی
-
3.
كاتب مسؤول : یعقوبی زنجانی، مونا ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»تابستان 1401 - شماره 10 (27 صفحة - من 27 إلی 53 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابیتفکر استراتژیکبازاریابی استراتژیک
-
4.
مؤلف : جوادی، روح الله ؛ شیل سر، سیده مریم سادات ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت و صنعت التصنيف عالمي (6 صفحة - من 102 إلی 107 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت مالي بازاریابي استراتژیک مدیریت بازاریابي تامین مالي
-
5.
مؤلف : مختاری ملک آبادی، حسن ؛
مؤتمر:کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی التصنيف عالمي (16 صفحة - من 341 إلی 356 )
الکلمات المفتاحية:هوش هیجانی سازمان کارآفرینی بازاریابی استراتژیک
-
6.
مؤلف : کیان مهر، الهام ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : سرمد سعیدی، سهیل ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»تابستان 1399 - شماره 46 التصنيف B (Azad University (19 صفحة - من 182 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:«اقتصاد مقاومتی»«بازاریابی استراتژیک»«صنعت هتلداری»«تحریم»
-
7.
كاتب مسؤول : عابدین، بهاره ؛ مؤلف : حقیقی نسب، منیژه ؛ حسینی، سید سمیه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1399 - شماره 37 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 43 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی استراتژیکارزش ادراکشدهرفتار خرید خودروهای لوکس ارزشمصرفکنندگانپژوهشمحصول
-
8.
مؤلف : کیان مهر، الهام ؛ قاسمی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : سرمدسعیدی، سهیل ؛
مجلة:مطالعات راهبردی بسیج»تابستان 1399 - شماره 87 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 177 إلی 208 )
الکلمات المفتاحية:اقتصاد مقاومتیبازاریابی استراتژیکهتل های 5 ستارهظرفیت های جدید
-
9.
مؤلف : شفیعی، علی ؛ میرابی، وحیدرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 77 إلی 108 )
الکلمات المفتاحية:صنعت فولادبازاریابی استراتژیکمدل پارادایمی دادهبنیادفولادبازاربازاریابیمدیریت زنجیرة تأمینمدلمحصول
-
10.
مؤلف : اسماعیلی، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : حبیبی، مرضیه ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396 - شماره 7 (جلد چهارم) (11 صفحة - من 28 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:سینمابازاریابی استراتژیکتئوری داده بنیاد
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (4 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (2 مقالة)