کلمة المفتاح ارتباطات يكپارچه بازاريابی / (30 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجلة:هنر هشتم»زمستان 1380 - شماره 24 (2 صفحة - من 99 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات یکپارچه بازاریابیبازارتبلیغاتاطلاعات
-
2.
مؤلف : حقیقی، محمد ؛ عابدی، فریبا ؛
مجلة:تدبیر»آبان 1390 - شماره 234 (6 صفحة - من 22 إلی 27 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطاتبازاریابیبازارارتباطات بازاریابیمشتریبانکاطلاعاتتبلیغاتمشتریان
-
3.
مؤلف : باشکوه، محمد ؛ شکسته بند، میترا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره چهارم - شماره 3 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 21 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:برندارتباطات یکپارچه بازاریابیقدرت برندعناصر ارتباطات یکپارچه بازاریابیبازارقوتبانکنام تجاری
-
4.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خان محمدی، محبوبه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیبرند مداریبازار مداریعملکرد ارتباطات بازاریابی
-
5.
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1392، شماره 68 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 175 إلی 200 )
الکلمات المفتاحية:شناسهتئوری مفهومسازی بنیادیبازارارتباطات یکپارچه بازاریابی
-
6.
مؤلف : شاه نظری، علی ؛ موزیری قیری، محمد ؛ نادری، آزاده ؛
مجلة:مدیریت فردا»زمستان 1392 - شماره 37 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 243 إلی 256 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی معادلات ساختاریآميخته بازاريابیبازاريابیمدل عملياتی بازاريابیارتباطات يكپارچه بازاريابی
-
7.
مؤلف : شیرخدایی، میثم ؛ علیزاده ثانی، محسن ؛ طهماسبی روشن، ندا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1393 - شماره 15 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 105 إلی 124 )
الکلمات المفتاحية:روابط عمومینگرش به برندقصد خریدهم افزاییارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیااتارتباطات یکپارچه بازاریابیتبلیغاتآزمایشسنجش
-
8.
مؤلف : علوی، سید مسلم ؛ موسوی حقیقی، سید محمد هاشم ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1395، سال یازدهم - شماره 33 (16 صفحة - من 75 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:رفتار مشتریانارتباطات یکپارچه بازاریابیالگوی آیدارویکرد پویاییشناسی سیستمی
-
9.
كاتب مسؤول : شیرمحمدی، یزدان ؛ هاشمی باغی، زینب ؛ مؤلف : شاهسون، نسترن ؛
مجلة:گردشگری و توسعه»بهار 1397- شماره 14 ، الف (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 1 إلی 19 )
الکلمات المفتاحية:تصویر برندگردشگری سلامتارزش ویژه برندارتباطات یکپارچه بازاریابیفناوری اطلاعات پیشرفتهارتباطات بازاریابی یکپارچه
-
10.
مؤلف : محمدی، نساء ؛ جمشیدی، حمدالله ؛ خانجانیان، فرشید ؛
مجلة:دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی»آبان 1397، سال اول - شماره 6 (15 صفحة - من 166 إلی 180 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغاتنقاط تماسارتباطات یکپارچه بازاریابیتفکر برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (6 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (3 مقالة)