کلمة المفتاح بازارمداری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : امیرشاهی، میر احمد ؛ یزدانی، حمید رضا ؛ خان محمدی، محبوبه ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1391، دوره جدید - شماره 12 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 50 إلی 68 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد برندارتباطات یکپارچه بازاریابیبرند مداریبازار مداریعملکرد ارتباطات بازاریابی
-
2.
مؤلف : حسینی، محمود ؛ سالار، جمشید ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1391 - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 107 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریبورسعملکرد سازمانیبازارمداریشرکت های غذاییبازارعملکرد
-
3.
مؤلف : حسینی، سید محمود ؛ جزنی، نسرین ؛ اسدالهی، هوشنگ ؛ سالار، جمشید ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»بهار 1391، دوره جدید - شماره 9 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 9 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:عملکرد سازمانیبازارمدارینوآوری مدارییادگیری مداری
-
4.
مؤلف : سالار، جمشید ؛ غلامی اواتی، رمضان ؛
مجلة:پژوهشنامهی مدیریت اجرایی»نیمهی دوم 1390، سال سوم - شماره 6 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 57 إلی 80 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت کیفیت جامععملکرد سازمانیبازارمدارییادگیریمدارینوآوریمداریبازارعملکردنوآوریاطلاعات
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة چشم انداز مدیریت بازرگانی 2 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة پژوهشنامهی مدیریت اجرایی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (4 مقالة)