تابستان 1403، دوره دوم - شماره 2
-
كاتب مسؤول : احمدی، جاوید ؛ مؤلف : زکی پور، مهدی ؛ نیکخواه، نیلوفر ؛
(17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:تحلیل عاملی تاییدیبازاریابی اسلامیتحلیل محتوا (تم)شبکههای اجتماعی (SMM)
-
مؤلف : رحیم خانی، عبدالله ؛ واحد یاریجان، یونس ؛ كاتب مسؤول : سیاح، رحیم ؛
(9 صفحة - من 18 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:سلطنتمالکیت موقتقرارداد زمانیمالکیت تحصیصی
-
مؤلف : قائمی اصل، محمد ؛ فرهود، نغمه ؛ كاتب مسؤول : ابوالحسنی، سلامه ؛
(17 صفحة - من 27 إلی 43 )
الکلمات المفتاحية:سیاست جنایی ایرانفعالیت مجرمانهارزهای مجازیمدیریت بازارهای ارزهای مجازی
-
مؤلف : طهمورثی، الهه ؛ مکیزاده، وحید ؛ كاتب مسؤول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
(13 صفحة - من 44 إلی 56 )
الکلمات المفتاحية:ارتباطات یکپارچه بازاریابیترغیب مصرفکنندهفضای آفلاین و آنلاین
-
كاتب مسؤول : نامی، ارسلان ؛ مؤلف : شمسی گوشکی، سجاد ؛
(20 صفحة - من 57 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:اخلاقاخلاق حرفهاینظریه داده بنیاددانشگاه فنی و حرفهای
-
كاتب مسؤول : حاج علی اکبری، فیروزه ؛ مؤلف : خوئینی، الهه ؛
(20 صفحة - من 78 إلی 97 )
الکلمات المفتاحية:تقلیدانگیزهزنجانرفتار خریدتجارت اجتماعی
-
مؤلف : شاه حیدری، فیروزه ؛ فرهنگ پور، شاپور ؛ كاتب مسؤول : خدری، صالح ؛
(12 صفحة - من 98 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:فقه اسلامینظم عمومیداوری تجاری بین المللی