کلمة المفتاح نوگرایی سازمانی / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : ترابی، محمدامین ؛ غمخواری، سیده معصومه ؛ ملایی، الهه ؛ رسولی، نسرین ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 34 ، ب (Ministry of Science/ISC (14 صفحة - من 1 إلی 14 )
الکلمات المفتاحية:پویایی بازارعملکرد شرکتقابلیت حسگری بازارنوگرایی سازمانی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة راهبردهای بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (1 مقالة)