کلمة المفتاح رقابت در بازار محصول / (117 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شاه نظری، اسماعیل ؛ اعرابی، شهرزاد ؛
مؤتمر:کنفرانس یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری»مجموعه مقالات هفتمین کنفرانس بین المللی و هشتمین همایش ملی یافته های نوین در مدیریت، روانشناسی و حسابداری ، ملی (12 صفحة - من 193 إلی 204 )
الکلمات المفتاحية:شدت رقابتیرقابت در بازار محصولپویایی نگهداشت وجه نقد
-
2.
مؤلف : ملانوروزی، الهه ؛ کیقبادی، امیررضا ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»بهار 1403، دوره دهم - شماره 1 (22 صفحة - من 73 إلی 94 )
الکلمات المفتاحية:ساختار هیئت مدیرهرقابت در بازار محصولمدیریت جریانات نقدیمالکیت سهامدار نهادیبورس اوراق بهادار تهرانمدیرانبازار
-
3.
كاتب مسؤول : كهن سال، اردشير ؛ مؤلف : دشتي، زهرا ؛ عطاالهي، ارسلان ؛
مجلة:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»پاییز 1402 - شماره 26 (14 صفحة - من 124 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهراناقلام تعهدی اختیاریرقابت در بازار محصولاطلاعاتمتغیروجه نقد عملیاتی
-
4.
مؤلف : شیره زاده، جلال ؛ ابراهیمی قادی، امین ؛
مجلة:راهبرد مدیریت مالی»تابستان 1402 - شماره 41 ، الف (Ministry of Science/ISC (32 صفحة - من 129 إلی 160 )
الکلمات المفتاحية:قدرت مدیریتریسک شرکتتوانایی مدیریترقابت بازارریسکرقابت در بازار محصولمدیرانریسک غیرسیستماتیکرقابت بازار محصولپژوهش
-
5.
مؤلف : غلامی، ملک محمد ؛ حیدری، آسیه ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»تابستان 1402، دوره نهم - شماره 2 (17 صفحة - من 46 إلی 62 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیت اجتماعیارزش شرکترقابت بازار محصولبورس اوراق بهادار تهرانرقابتاطلاعاترقابت در بازار محصول
-
6.
مؤلف : شاکری، جمیله ؛ كاتب مسؤول : برادران حسن زاده، رسول ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 83 (جلد سوم) (18 صفحة - من 126 إلی 143 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی رقابتیرقابت در بازار محصولکارایی سرمایه گذاری نیروی انسانی
-
7.
كاتب مسؤول : مرادی، مجید ؛ مؤلف : ابوالقاسمی، عبدالرحمان ؛ گرمی، مهین ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1402، دوره ششم - شماره 82 (جلد دوم) (17 صفحة - من 170 إلی 186 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سود واقعیرقابت در بازار محصولمقایسه پذیری حسابداری
-
8.
مؤلف : رنجبر، راضیه ؛ کلوانی نیتلی، مریم ؛ كاتب مسؤول : میرانی، سیداحسان ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1402 - شماره 89 (21 صفحة - من 1161 إلی 1181 )
الکلمات المفتاحية:ریسکورشکستگیاهرم مالیریسک ورشکستگیرقابت در بازار محصولشرکت های بورس اوراق بهادار تهران
-
9.
كاتب مسؤول : فیل سرائی، مهدی ؛
مجلة:پیشرفت های مالی و سرمایه گذاری»تابستان 1402- شماره 11 ، A+ (Azad University (30 صفحة - من 159 إلی 188 )
الکلمات المفتاحية:رقابت در بازار محصولسرعت تعدیل ساختار سرمایهرتبه اعتباریبرونگرایی مدیرعامل
-
10.
مؤلف : معماری، نرجس ؛ كاتب مسؤول : احمدی، سید محسن ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»بهار 1402، دوره ششم - شماره 80 (جلد سوم) (15 صفحة - من 207 إلی 221 )
الکلمات المفتاحية:استراتژی تجاریاستراتژی تدافعیرقابت در بازار محصول
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (20 مقالة)
- ب (13 مقالة)
- الف (7 مقالة)
- ج (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر ملی (1 مقالة)