کلمة المفتاح رقابتی بودن بازار محصول / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : میرمعصومی، مهدی ؛
مجلة:نخبگان علوم و مهندسی»فروردین 1403 - شماره 46 (13 صفحة - من 139 إلی 151 )
الکلمات المفتاحية:رقابتی بودن بازار محصولتوانایی مدیرانمربوط بودن ارزش سود حسابداریبورس اوراق بهادار تهراناطلاعاترقابتمربوط بودن ارزش
-
2.
مؤلف : پورحیدری، امید ؛ سروستانی، امیر ؛ هوشمند، رحمت اله ؛
مجلة:دانش مالی تحلیل اوراق بهادار (مطالعات مالی)»زمستان 1391 - شماره 16 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 13 إلی 28 )
الکلمات المفتاحية:هزینه های نمایندگیرقابتی بودن بازار محصولجریان نقد آزادنسبت گردش دارایی ها