پاییز 1402 - شماره 26
-
مؤلف : مددی کاهکش، تارا ؛ فرزین فر، علی اکبر ؛ كاتب مسؤول : طرفدار، محسن ؛
(18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:ریسک تجاریبحران مالیمسئولیت پذیری اجتماعیحضور زنان در هیئتمدیرهمسئولیت اجتماعی شرکتتنوع جنسیتی هیئتمدیرهتنوع جنسیتی
-
مؤلف : اصلانی، فرشید ؛ حشمت زاده، عاطفه ؛ كلانتري، محمدحسین ؛ كاتب مسؤول : صالحی، ساسان ؛
(15 صفحة - من 19 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکعملکرد مالیبازاریابی دیجیتالپایداری کسب و کاراطلاعاتبازار
-
كاتب مسؤول : رضاکریم، زهرا ؛ مؤلف : مسلمی، علی ؛
(14 صفحة - من 34 إلی 47 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکعملکرد مالیبازاریابی دیجیتالپایداری کسب و کاربورس اوراق بهادار تهرانمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتیمسئولیت اجتماعی شرکت
-
كاتب مسؤول : طاهری، سید اکبر ؛
(14 صفحة - من 48 إلی 61 )
الکلمات المفتاحية:سیستم کنترل موجودیسیاست ارسال چندگانهزمان بهینه تولیدعملیات نت احتمالیتولید اقلام معیوبتولیدمدل
-
كاتب مسؤول : آقایی، مهران ؛ مؤلف : خوش نژاد ابراهیمی، رضا ؛
(15 صفحة - من 62 إلی 76 )
الکلمات المفتاحية:فرهنگ سازمانیمرکز رشدبهرهوری سازمانیسیاستهای تشویقیدانش بنیانسیاستبـابـهافزایش بهره و ری
-
كاتب مسؤول : دهقانی، نسترن ؛ مؤلف : شهرستانی، سهیلا ؛ معین الدین، محمود ؛
(23 صفحة - من 77 إلی 99 )
الکلمات المفتاحية:نوآوریعملکرد شرکتشرکتهای کوچک و متوسطسواد مالیسواد مالی مدیرانپژوهشعملکرد شرکتهای کوچک و متوسطمتغیرمدل
-
كاتب مسؤول : شاکری، جمیله ؛ مؤلف : شاکری، ملیحه ؛ شاکری، منیژه ؛
(10 صفحة - من 100 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:نقدینگیعملکرد شرکتبازده دارایی هاادوار تجاری (رکود و رونق)نقدشرکت هاداراییهامتغیرنگهداری وجه نقدهمکاران
-
كاتب مسؤول : زیبایی، مهدی ؛
(14 صفحة - من 110 إلی 123 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادارکیفیت سودارزش شرکتاطلاعاتتأخیر غیرعادی گزارش حسابرسیبورس اوراق بهادار تهرانگزارش حسابرسی
-
كاتب مسؤول : كهن سال، اردشير ؛ مؤلف : دشتي، زهرا ؛ عطاالهي، ارسلان ؛
(14 صفحة - من 124 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:بورس اوراق بهادار تهراناقلام تعهدی اختیاریرقابت در بازار محصولاطلاعاتمتغیروجه نقد عملیاتی
-
مؤلف : منظری توکلی، حمدالله ؛ زارع، شکوفه ؛ كاتب مسؤول : افشار، سیمین ؛
(25 صفحة - من 138 إلی 162 )
الکلمات المفتاحية:فساد اداریسلامت سازمانیشفافیت سازمانیبازمهندسی شغلیمهندسیشفافیتسازماناطلاعاتکارکنانمدیران
-
كاتب مسؤول : مجرد اردکانی، مایا ؛
(11 صفحة - من 163 إلی 173 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریانارزش درک شدهکیفیت درک شدهانصاف قیمترضایت مشتری
-
كاتب مسؤول : حبیب زاده، ملیحه ؛
(10 صفحة - من 174 إلی 183 )
الکلمات المفتاحية:واقعیت مجازیحسابداریاینترنت اشیافناوری دیجیتالتحول دیجیتالفناوریدیجیتالاطلاعاتریسکواقعیحرفهایمهارتهایفناوری اطلاعات