کلمة المفتاح Competition in Product Market / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : پورفخریان، پروین ؛ ایزدی نیا، ناصر ؛ هادی پور هفشجانی، حجت اله ؛
مجلة:پژوهش های تجربی حسابداری»پاییز 1399 - شماره 38 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 151 إلی 176 )
الکلمات المفتاحية:مسئولیتپذیری اجتماعیوجه نقدنگهداشت وجه نقدرقابت در بازار محصولاطلاعاتشــرکتمدیرانمسئولیتپذیری اجتماعی شرکت
-
2.
كاتب مسؤول : مسرور، لیلا ؛ مؤلف : میرزاپورباباجان، اکبر ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1397 - شماره 35 (ویژه نامه) التصنيف A (Azad University (7 صفحة - من 169 إلی 175 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت سودپایداری سودرقابت در بازار محصول
-
3.
مؤلف : فیروزعلیزاده، اکرم ؛ رضایی، فرزین ؛
مجلة:پژوهشهای کاربردی در گزارشگری مالی»پاییز و زمستان 1395 - شماره 9 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (29 صفحة - من 173 إلی 201 )
الکلمات المفتاحية:رقابت در بازار محصولرقابت در بازار صنعتمدیریت ریسک یکپارچه مبتنی بر گزارشگری مالی تصمیمات مدیریت
-
4.
مؤلف : سیرانی، محمد ؛ سیف قلی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات حسابداری و حسابرسی»پاییز 1393-شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 139 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:راهبری(حاکمیت) شرکتینگهداشت وجه نقدرقابت در بازار محصول
-
5.
مؤلف : قاسمیه، رحیم ؛ غیوری مقدم، علی ؛ حاجب، حمیدرضا ؛
مجلة:پیشرفت های حسابداری»پاییز و زمستان 1393، دوره ششم - شماره 2 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 107 إلی 130 )
الکلمات المفتاحية:هیرشمنشاخص هرفیندالساختار رقابت بازار محصولاهرم مالی و بورس اوراق بهادار تهرانساختار سرمایهرقابت در بازار محصولبازار محصولعملکرد واحد تجاریپژوهشواحد تجاری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- A (1 مقالة)