کلمة المفتاح customer retention / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : Tashakkori، Ali Asghar ؛ Doroudi، Homa ؛ كاتب مسؤول : Lotfizadeh، Fereshteh ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Winter 2024, Volume 17 - Number 1 التصنيف عالمي (Ministry of Science/ISC (19 صفحة - من 219 إلی 237 )
الکلمات المفتاحية:customer retentionValue co-creationService Projects
-
2.
مؤلف : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ كاتب مسؤول : مهرانی، هرمز ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 التصنيف A+ (Azad University (21 صفحة - من 53 إلی 73 )
الکلمات المفتاحية:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
3.
مؤلف : چقاقاسمی، زهرا ؛ كاتب مسؤول : کهریزی، امیدعلی ؛
مجلة:پژوهش های کارآفرینی»تابستان 1402- شماره 4 (21 صفحة - من 18 إلی 38 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری مشتریانصنعت پوشاککسبوکارهای برخطنگهداشت مشتریان
-
4.
مؤلف : صالحی، نعمان ؛ حقیقت منفرد، جلال ؛ کاشفی نیشابوری، محمدرضا ؛ كاتب مسؤول : مهرمنش، حسن ؛
مجلة:مهندسی مالی و مدیریت اوراق بهادار»بهار 1402 - شماره 54 التصنيف A (Azad University/ISC (24 صفحة - من 182 إلی 205 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریحفظ مشتریفینتک های مالیسامانه بام بانک ملی ایرانمشتریفین تکبانک ملی ایرانمشتریانبانکرضایت مشتریان
-
5.
مؤلف : نصیری مستان آباد، مصطفی ؛ نوروزی، حسین ؛
مجلة:مدیریت، اقتصاد و کارآفرینی»بهار 1402 - شماره 13 (14 صفحة - من 37 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریبازاریابی رابطه مندکیفیت رابطهبانک سپهنگهداری مشتریان
-
6.
مؤلف : طاهرزاده کیوی، جعفر ؛ كاتب مسؤول : شجاعی باغینی، گلناز ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 62 (جلد سوم) (17 صفحة - من 93 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:حفظ و نگه داری مشتریانبانک تجارت .صنعت بانکداریبازاریابی تعاملیمشتریبانکمشتریاننگهداری مشتری
-
7.
كاتب مسؤول : عباسیان، محمد ؛ مؤلف : صحت، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 التصنيف C (Azad University (27 صفحة - من 6 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:رضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتریمدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایدار
-
8.
مؤلف : سیدی، سیده سمانه ؛ درودی، ابوالفضل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریحفظ مشتریشرکت کاریابیخدمات B2Bخدمات B2C
-
9.
مؤلف : کرمی، حمید ؛ بیژنی، سعید ؛ بیاتی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره 11 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
-
10.
مؤلف : جهانیان، سعید ؛ حسینی، مهشید ؛ كاتب مسؤول : محمودصالحی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1397 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 85 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMالگوریتم k-meansتحلیل سودآوری مشتریهزینهیابی مبتنی بر فعالیت زمانمبناحفظ مشتریمشتریمشتریانمشـتریهزینهمشـتریانبـااطلاعاترستورانسودآوریبـه
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)