کلمة المفتاح customer retention / (16 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اوسو، خيري علي ؛
مجلة:تنمية الرافدين»السنة 2011، دوره 33 - العدد 102 (17 صفحة - من 145 إلی 161 )
الکلمات المفتاحية:ادارة معرفة الزبونالمعرفة الصریحةالمعرفة الضمنیةالمعرفة للزبونالاحتفاظ بالزبائن
-
2.
مؤلف : Mehregan، S ؛ Samizadeh، R ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Winter 2012, Volume 2 - Number 1 (10 صفحة - من 41 إلی 50 )
الکلمات المفتاحية:customer retentionData miningPredictionCross sellingCRISPDMCRMInsurance
-
3.
مؤلف : Abdolvand، Neda ؛ Albadvi، Amir ؛ Koosha، Hamidreza ؛
مجلة:International Journal of Management Perspective»Vol. 1, No. 3 - 2013 (20 صفحة - من 41 إلی 60 )
الکلمات المفتاحية:crmcustomer retentionRelationship MarketingCustomer Lifetime ValueValuation
-
4.
مؤلف : Samizadeh، R ؛ Mehregan، S ؛
مجلة:International Journal of Management and Business Research»Autumn 2015, Volume 5 - Number 4 (8 صفحة - من 261 إلی 268 )
الکلمات المفتاحية:Segmentationcustomer retentionData miningLife insuranceDecision treeCRMCRISPDM
-
5.
مؤلف : Abdolvand، Neda ؛ Baradaran، Vahid ؛ Albadvi، Amir ؛
مجلة:Iranian Journal Of Management Studies»Octobr 2015, Volume 8 - Number 4 التصنيف العلمية - البحثية/ISC (22 صفحة - من 567 إلی 588 )
الکلمات المفتاحية:customer activityCustomer Lifetime Value (CLV)customer retentionRelationship MarketingCLVCustomer Lifetime ValueActivityAHPRetention
-
6.
كاتب مسؤول : تقوی فرد، محمدتقی ؛ مؤلف : حبیبی، رضا ؛ عبداللهی، حامد ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»زمستان 1396 - شماره 8 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (23 صفحة - من 57 إلی 79 )
الکلمات المفتاحية:بانکسودآوریدرخت تصمیمماندگاری مشتریانجنگل رگرسیونمشتریمشتریاندرختسودآوری مشتری
-
7.
مؤلف : جهانیان، سعید ؛ حسینی، مهشید ؛ كاتب مسؤول : محمودصالحی، مهدی ؛
مجلة:پژوهش های نوین در تصمیم گیری»بهار 1397 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (27 صفحة - من 85 إلی 111 )
الکلمات المفتاحية:مدل RFMالگوریتم k-meansحفظ مشتریتحلیل سودآوری مشتریهزینهیابی مبتنی بر فعالیت زمانمبنامشتریمشتریانمشـتریهزینهمشـتریانبـااطلاعاترستورانسودآوریبـه
-
8.
مؤلف : کرمی، حمید ؛ بیژنی، سعید ؛ بیاتی، محمدعلی ؛
مجلة:مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری»تابستان 1397، دوره چهارم - شماره 11 (11 صفحة - من 1 إلی 11 )
-
9.
مؤلف : سیدی، سیده سمانه ؛ درودی، ابوالفضل ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1399 - شماره 46 (جلد اول) (15 صفحة - من 1 إلی 15 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتریشرکت کاریابیخدمات B2Bخدمات B2Cحفظ مشتری
-
10.
كاتب مسؤول : عباسیان، محمد ؛ مؤلف : صحت، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و توسعه پایدار»تابستان 1400-شماره 2 التصنيف C (Azad University (27 صفحة - من 6 إلی 32 )
الکلمات المفتاحية:مدیریت ارتباط با مشتری پایدارمدیریت الکترونیکی ارتباط با مشتری پایداررضایت مشتریاعتماد مشتریحفظ مشتری
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- A (1 مقالة)
- C (1 مقالة)
- A+ (1 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)