کلمة المفتاح تجربه خرید آنلاین / (7 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : نصيري شكيب، مهتاب ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1403، دوره جدید - شماره 6 (20 صفحة - من 115 إلی 134 )
الکلمات المفتاحية:تجربه خرید آنلاینرفتار خرید وسوسهایوفاداری نگرش
-
2.
مؤلف : علیزاده، حمید ؛ خلیلی عصر، غزاله ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1401 - شماره 87 (15 صفحة - من 1109 إلی 1123 )
الکلمات المفتاحية:ویژگیهای رفتاریتجربه خرید آنلاینمحصولات هنری
-
3.
كاتب مسؤول : قهرمان زاده، جواد ؛
مجلة:چشم انداز حسابداری و مدیریت»تابستان 1401، دوره پنجم - شماره 63 (جلد چهارم) (7 صفحة - من 38 إلی 44 )
الکلمات المفتاحية:رسانه های اجتماعیتجربه خرید آنلاینجستجوی پیش از خریدتجربه خرید آنلاینضریب همبستگی پیرسون
-
4.
مؤلف : روستا، علیرضا ؛
مجلة:ابتکار و خلاقیت در علوم انسانی»بهار 1401، دوره یازدهم - شماره 4 التصنيف B (Azad University/ISC (35 صفحة - من 75 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدنوآوری بازاریابیتبلیغات خلاقانهرفتار خرید واقعیو شرکت دیجی کالاقصد خرید مشتریانتجربه خرید آنلاینمصرفکنندگان
-
5.
مؤلف : سید صفوی زاده، مهدی ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات نهمین کنفرانس بین المللی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران التصنيف عالمي (16 صفحة - من 981 إلی 996 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی تصویر برند قصد خرید آنلاین تجربه خرید آنلاین
-
6.
كاتب مسؤول : غفاری آشتیانی، پیمان ؛ مؤلف : کشاورز رضایی، مریم ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 19 إلی 48 )
الکلمات المفتاحية:مدل سازی ساختاری تفسیریشبکه اینستاگرامتوسعه تجارت اجتماعیتجارت اجتماعیعواملکاربراناینستاگرامتجارت الکترونیکیمدلتجربه خرید آنلاین
-
7.
مؤلف : هنرمند، رحیم ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»تابستان 1398 - شماره 14 (جلد دوم) (15 صفحة - من 95 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:رضایتاعتمادخودکارآمدیقصد خرید آنلاینتجربه خرید آنلاینانتظارات عملکرد