-
1.
مؤلف : کوچک پور نصفی، رضا ؛ سعیدی، حمید ؛ محترم قلاتی، رحیم ؛ كاتب مسؤول : سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1403 - شماره 63 التصنيف A+ (Azad University (16 صفحة - من 2 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:نظریه داده بنیاد.بازاریابی املاکاعتبار مشاورین املاکمدیریت تجربه مشتریان
-
2.
مؤلف : مجنونیان نوش آبادی، مریم ؛ سعیدی، حمید ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:نگرشقصد خریدطرح عاملیخودپنداره فردیخودپنداره جمعیحسنوستالژیقصد توصیهعلی-آزمایشی
-
3.
مؤلف : زیبائیان، مهسا ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛ سعیدی، حمید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:شناختقیمت گذاریقیمت منصفانهاخلاق مصرفیقیمت ناعادلانهروان شناختی مصرف کنندهکسب و کار اخلاقیاثرات روند منصفانهطرح عاملیروش علی آزمایشی