مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 2 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
مؤلف : اکبرپور متقی، احسان ؛ سعیدی، حمید ؛ نوبری تبریزی، علی ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1402 - شماره 91 (11 صفحة - من 350 إلی 360 )
الکلمات المفتاحية:اصالت برندشهرت افزایی برند
-
2.
مؤلف : کردبچه، مرجان ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛ سعیدی، حمید ؛
مجلة:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»زمستان 1399، دوره ششم - شماره 4 (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:سبک زندگیمصرف گراییمدگرایینسل دهه ۸۰نوجوانانمصرفتمایلمدپژوهشاخلاقمصاحبهاجتماعی
-
3.
مؤلف : مجنونیان نوش آبادی، مریم ؛ سعیدی، حمید ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1396، سال دوازدهم - شماره 36 التصنيف C (Azad University (13 صفحة - من 21 إلی 33 )
الکلمات المفتاحية:نگرشقصد خریدطرح عاملیخودپنداره فردیخودپنداره جمعیحسنوستالژیقصد توصیهعلی-آزمایشی
-
4.
مؤلف : زیبائیان، مهسا ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛ سعیدی، حمید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:شناختقیمت گذاریقیمت منصفانهاخلاق مصرفیقیمت ناعادلانهروان شناختی مصرف کنندهکسب و کار اخلاقیاثرات روند منصفانهطرح عاملیروش علی آزمایشی