کلمة المفتاح اثرات روند منصفانه / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زیبائیان، مهسا ؛ چیت ساز، شهرزاد ؛ سعیدی، حمید ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»بهار 1396، سال دوازدهم - شماره 34 التصنيف C (Azad University (26 صفحة - من 1 إلی 26 )
الکلمات المفتاحية:شناختقیمت گذاریقیمت منصفانهاخلاق مصرفیقیمت ناعادلانهروان شناختی مصرف کنندهکسب و کار اخلاقیاثرات روند منصفانهطرح عاملیروش علی آزمایشی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |