کلمة المفتاح آگاهی از نام و نشان تجاری / (5 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : عباسی، جواد ؛ پور رضا، محمد ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»پاییز 1393، سال نهم - شماره 24 (22 صفحة - من 91 إلی 112 )
الکلمات المفتاحية:مصرف منزلت گراسن شناختیآگاهی از نام و نشان تجاریحساسیت به قیمتمیانسالتحصیل کرده
-
2.
مؤلف : عباسی، محمد رضا ؛ ابراهیم پور، علی رضا ؛ عاملی، محمد ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1392 - شماره 112 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 81 إلی 104 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریتعمیم نام و نشان تجاریتوصیه خرید نام و نشان تجاریبیمه گذارانارزش ویژه نام و نشاننام و نشان تجاریبیمهنـام و نشـان تجـاریمشترینـام و نشان تجاریارزش ویـژه نـام و نشـان
-
3.
مؤلف : حقیقی کفاش، مهدی ؛
مجلة:پژوهشنامه بیمه»پاییز 1391 - شماره 107 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 97 إلی 120 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام ونشان تجاریارزش ویژه نـام ونـشان تجـاریآگـاهی از نام ونشان تجاریتداعی نام ونشان تجاریکیفیت درک شده از نام ونشان تجاری
-
4.
مؤلف : مرادی، محسن ؛ بدری، بهناز ؛
مجلة:پژوهشنامه چاپ و نشر»پاییز 1391 - شماره 4 (13 صفحة - من 51 إلی 63 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریآگاهی از نام و نشان تجاریکیفیت درک شده نام و نشان تجاریوابسته های نام و نشان تجاری
-
5.
مؤلف : كرباسيور، عليرضا ؛ ياردل، سعيده ؛
مجلة:پژوهشگر»بهار 1390 - شماره 21 (16 صفحة - من 14 إلی 29 )
الکلمات المفتاحية:نام و نشان تجاریوفاداری به نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاریکیفیت درک شدهآگاهی از نام و نشان تجاریارزش ویژه نام و نشان تجاری از دیدگاه مصرف کنندهتداعی نام و نشان تجاری
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة پژوهشنامه بیمه 2 |
مجلة پژوهشنامه چاپ و نشر 1 |
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة پژوهشگر 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)