کلمة المفتاح قابلیت مدیریت برند / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : مالکي، ياسر ؛ كاتب مسؤول : دشت لعلي، زهرا ؛
مؤتمر:کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی»مجموعه مقالات دومین کنفرانس ملی مدیریت، اقتصاد و علوم اسلامی التصنيف ملی (26 صفحة - من 608 إلی 633 )
الکلمات المفتاحية:سرمایه انساني ظرفيت بازاریابي قابليت سنجش بازار قابليت مدیریت برند بيمه ایران
-
2.
مؤلف : رستگار، عباسعلی ؛ امینی خیابانی، غلامرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 222 إلی 239 )
الکلمات المفتاحية:تنظیم رفتار مصرفکنندهخلق برند باارزشقابلیت مدیریت برندعملکرد برندکنترل بازارعملکردموفقیتکارکنانمشتریقابلیت مدیریت