مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای 1 |
مجلة رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری 1 |
مجلة پژوهش های روابط بین الملل 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
علوم سیاسی 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 4 |
-
1.
كاتب مسؤول : موسوی مرزدشتی، سیده فاطمه ؛ مؤلف : اسماعیل پور، رضا ؛ رمضانیان، محمدرحیم ؛
مؤتمر:همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای»مجموعه مقالات همایش ملی رویکردهای نوین مدیریت در مطالعات میان رشته ای التصنيف ملی (16 صفحة - من 906 إلی 921 )
الکلمات المفتاحية:مدلسازی ساختاری تفسیری تجارت الکترونیک و بوم گردی
-
2.
مؤلف : حسین بیگی، محمد ؛ اکبری، محسن ؛ اسماعیل پور، رضا ؛
مجلة:پژوهش های روابط بین الملل»پاییز 1398 - شماره 33 التصنيف ج (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 283 إلی 308 )
الکلمات المفتاحية:کشور مبداءقصد خریدملیتگرایینگرش مشتریان نسبت به برند
-
3.
مؤلف : عبداللهی، مهشید ؛ اکبری، محسن ؛ ٍٍاسماعیل پور، رضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 31 إلی 52 )
الکلمات المفتاحية:قصد خریدشهرت شرکتاستراتژیهای پاسخگوییشکست محصولتبلیغات توصیه ای منفیاستراتژیمصرفکنندگانفراخوانمحصولبحرانقصد خرید و تبلیغات
-
4.
مؤلف : رمضانیان، محمد رحیم ؛ اسماعیل پور، رضا ؛ مختاری، فریبا ؛
مجلة:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1398 - شماره 11 (جلد اول) (15 صفحة - من 55 إلی 69 )
الکلمات المفتاحية:ارزیابی عملکردرتبه بندیسطح بندیISM.