مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت بازاریابی 1 |
مجلة مدیریت کسب و کار 1 |
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
الموضوع (عدد المقال) |
---|
مدیریت 3 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
ب 1 |
-
1.
مؤلف : امیدی، انوش ؛ بستام، هادی ؛ حسین زاده، علی ؛ كاتب مسؤول : پویا، علیرضا ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»زمستان 1401 - شماره 56 التصنيف B (Azad University (18 صفحة - من 122 إلی 139 )
الکلمات المفتاحية:چابکیگردشگری سلامتقابلیت های بازاریابیروش بهترینبدترین BWMبازاریابیبازارقابلیتخبرهمعیارصنعت گردشگری سلامت
-
2.
مؤلف : امیدی، انوش ؛ پورسلیمی، مجتبی ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1398 - شماره 33 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 150 إلی 171 )
الکلمات المفتاحية:عملکردAHP فازیهوش بازاریابیصنعت خدماتاطلاعاتبازارسازمان
-
3.
مؤلف : پورسلیمی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : امیدی، انوش ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»تابستان 1396، سال دوازدهم - شماره 35 التصنيف C (Azad University (14 صفحة - من 97 إلی 110 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به نام تجاریبازاریابی احساسیسودآوری سازمانیقابلیتهای دینامیک