کلمة المفتاح چابکی مشتری / (4 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : فتاحی میلاسی، صادق ؛ نظریان، علی ؛ كاتب مسؤول : بنار، نوشین ؛
مجلة:مطالعات بازاریابی ورزشی»زمستان 1402- شماره 16 (16 صفحة - من 3 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:فناوریهوشچابکی سازمانیچابکی مشتریعملکرد پایدارکسب و کار ورزشی
-
2.
مؤلف : اصانلو، بهاره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:چابکی مشتریسفارشی سازی انبوهتمايزات فردیمشارکت در مزايای وظيفه ایمشارکت در مزايای نمادی
-
3.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازماناطلاعاتمدلسازمانقابلیتهای پویا
-
4.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان