مؤلف: اصانلو، بهاره ؛
تحقیقات بازاریابی نوین پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 39 إلی 54 )
یکی از مهمترین قابلیتهای پویای سازمان در جهت مدیریت تلاطم محیطی، چابکی مشتری معرفی شده است.از آنجاییکه سازمان
الکلمات المفتاحية: چابکی مشتری سفارشی سازی انبوه تمايزات فردی مشارکت در مزايای وظيفه ای مشارکت در مزايای نمادی
- استلام ملف الإرجاع :
- (پژوهیار, , , )
FailDailyLimitedMessage();
FailForSeeContentTypeRecharge();
FailForSeeMorePageRecharge();