کلمة المفتاح ستاده های فرآیندی سازمان / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ خدادادحسینی، حمید ؛ مشبکی، اصغر ؛ آذر، عادل ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 1 إلی 24 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازماناطلاعاتمدلسازمانقابلیتهای پویا
-
2.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ انصاری، منوچهر ؛ الهی گل، اکرم ؛ رحمانی یوشانلوئی، حسین ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - شماره 4 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 25 إلی 46 )
الکلمات المفتاحية:هوشیاری کارآفرینانهچابکی مشتریزیرکی بازارستاده های فرآیندی سازمانبازارگراییکارکنانبازاریابی درونیرفتار شهروندی سازمانیبانک ملتتعهد سازمانیمدلمشتریان
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (2 مقالة)