کلمة المفتاح ابعاد استراتژی فروش / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : قره چه، منیژه ؛ روستا، احمد ؛ عزیزی، شهریار ؛ جاویدانی، مسعود ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1395 - شماره 22 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 1 إلی 18 )
الکلمات المفتاحية:مزیت رقابتینظریه پردازی داده بنیاداستراتژی فروش برندابعاد استراتژی فروشمحصولات مصرفی تندگردشاستراتژی فروشمشتریبازار
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)