مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
مجلة پژوهشنامه اقتصاد انرژی ایران 1 |
لغة (عدد المقال) |
---|
Persian 3 |
التصنيف (عدد المقال) |
---|
العلمية - البحثية 2 |
-
1.
مؤلف : حسنقلی پور، طهمورث ؛ روحانی، امیررضا ؛ قدس الهی، احمد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1393 ، سال چهارم - شماره 3 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (26 صفحة - من 107 إلی 132 )
الکلمات المفتاحية:تجربهمصرف کنندهروش شناسیparadigmپارادايمconsumerپديدار شناسیوجود گرا
-
2.
مؤلف : نظری، محسن ؛ قدس الهی، احمد ؛ شهریوری، شهرزاد ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 119 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:قیمت گذاریادراک مشتریانواحد پولیتوهم پولی
-
3.
مؤلف : صدرزاده مقدم، سعید ؛ صادقی، زین العابدین ؛ قدس الهی، احمد ؛
مجلة:پژوهشنامه اقتصاد انرژی ایران»بهار 1392 - شماره 6 ISC (22 صفحة - من 107 إلی 128 )
الکلمات المفتاحية:بخش صنعتتقاضای انرژیکشش جانشینیرگرسیون به ظاهر نامرتبطکشش قیمتیتقاضاي انرژيرگرسيون به ظـاهر نـامرتبطکشـش جانشـينيکشش قيمتيانرژیکششقیمتتابعتخمین