کلمة المفتاح برند سازی درون سازمانی / (2 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : شفیعا، سعید ؛ سیدنقوی، میر علی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»تابستان 1398 - شماره 46 ، ب (Ministry of Science/ISC (31 صفحة - من 79 إلی 109 )
الکلمات المفتاحية:برندسازی داخلیبرندسازی درون سازمانینهادی سازی برند در منابع انسانیگراندد تئوری (نظریه ی زمینهای)کارکنانگردشگریسازمانمدیریت
-
2.
مؤلف : حسینی، یعقوب ؛ موسوی، عباس ؛ ضیایی بیده، علیرضا ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (16 صفحة - من 1 إلی 16 )
الکلمات المفتاحية:کارمندانارزش ویژه برندبرند سازی درون سازمانیبیمه های بازرگانیکمترین مربعات جزئی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
مجلة مطالعات مدیریت گردشگری 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)