کلمة المفتاح ارزشهای تجربی / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : زبردست، محمدعلی ؛ كاتب مسؤول : سلطان حسینی، محمد ؛
مجلة:مدیریت ورزشی»پاییز 1401 - شماره 58 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (13 صفحة - من 135 إلی 147 )
الکلمات المفتاحية:گردشگری ورزشیمقصد گردشگریتصویر مقصدبرندسازی مقصدارزش های تجربیتصویرهمکاران
-
2.
كاتب مسؤول : طالاری، محمد ؛ مؤلف : دهقانی قهنویه، عادله ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (17 صفحة - من 1 إلی 17 )
الکلمات المفتاحية:رفتار شهروندی مشتریهمآفرینیرفتار مشارکتی مشترینگرش همآفرینیارزشهای تجربیرفتارهای همآفرینی ارزش مشتری
-
3.
مؤلف : خدامی، سهیلا ؛ اصانلو، بهاره ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»زمستان 1395 - شماره 23 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 89 إلی 106 )
الکلمات المفتاحية:بازاریابی تجربیشخصیت برند خرده فروشارزشهای تجربیوفاداری برند خرده فروشمدلمشتریپژوهشبازاریابیارزشهای تجربی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة تحقیقات بازاریابی نوین 2 |
مجلة مدیریت ورزشی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (2 مقالة)
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)