کلمة المفتاح Internet purchasing / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : اصلاحی، فاطمه ؛ آقاجانی، مجتبی ؛ كاتب مسؤول : میراحمدی، سید محمد رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 التصنيف الف (Ministry of Science/ISC (22 صفحة - من 194 إلی 215 )
الکلمات المفتاحية:پدیدارشناسیخرید اینترنتیتجربۀ دیجیتالتجربۀ خرید
-
2.
مؤلف : بیرامی جغناب، لیلا ؛ کریمی، جواد ؛ حسینی، مریم ؛
مجلة:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»زمستان 1398 - شماره 26 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 29 إلی 40 )
الکلمات المفتاحية:تبلیغات رسانه ایتناسب فعالیتتعداد برند
-
3.
مؤلف : محمدی، سمیه ؛ نورایی، طهمورث ؛ شریفیان، اسماعیل ؛
مجلة:پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی»بهار 1395 - شماره 16 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (12 صفحة - من 43 إلی 54 )
الکلمات المفتاحية:معادلات ساختاریخرید اینترنتیکالاهای ورزشی
مجلة (عدد المقال) |
---|
مجلة مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی 1 |
مجلة پژوهش های کاربردی در مدیریت ورزشی 1 |
مجلة مدیریت بازرگانی 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (1 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- ب (1 مقالة)