کلمة المفتاح خرید اینترنتی / (40 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ تونکه نژاد، ماندنی ؛
مجلة:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاییز 1385 - شماره 51 ، العلمية - النشرية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 23 إلی 42 )
الکلمات المفتاحية:فروشگاههای زنجیرهای شهروندخرید اینترنتینگرش مشتریاناطلاعات
-
2.
مؤلف : سعیدنیا، حمید رضا ؛ بنی اسدی، مهدی ؛
مجلة:تدبیر»مهر 1386 - شماره 185 (5 صفحة - من 54 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:اطلاعاتاینترنتیمشتریمشتریانفروشخرید اینترنتیفروشگاههای اینترنتیمصرفکننده
-
3.
مؤلف : جعفر پور، محمود ؛ رحمان سرشت، حسین ؛
مجلة:پژوهشنامه بازرگانی»پاییز 1388 - شماره 52 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 211 إلی 248 )
الکلمات المفتاحية:کتابنگرشتجارت الکترونیکیرفتار مصرف کنندهخرید اینترنتیاطلاعاتفناوری اطلاعاتدانشجویانمدل
-
4.
مؤلف : الفت، لعیا ؛ خسروانی، فرزانه ؛ جلالی، رضا ؛
مجلة:مدیریت بازرگانی»بهار 1390، دوره سوم - شماره 1 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 19 إلی 36 )
الکلمات المفتاحية:تجارت الکترونیکخرید اینترنتیاولویت بندیANP فازی
-
5.
مؤلف : اسماعیل پور، حسن ؛ گلدوزیان، امیر ؛
مجلة:مدیریت کسب و کار»بهار 1390، سال سوم - شماره 9 (38 صفحة - من 100 إلی 137 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیخرید آنلاینانگیزههای خریدانگیزه فایده طلبانهانگیزه لذت جویانه
-
6.
كاتب مسؤول : جعفرپور، محمود ؛ مؤلف : بهرام زاده، محمد مهدی ؛
مجلة:راهبردهای بازرگانی»تابستان 1390 - شماره 16 ISC (26 صفحة - من 385 إلی 410 )
الکلمات المفتاحية:کتابنگرشرفتار مصرف کنندهخرید اینترنتی: تجارت الکترونیک
-
7.
مؤلف : علی احمدی، علی رضا ؛ کریم زادگان مقدم، داود ؛ ایزدبخش، حمید رضا ؛ قورچیان، رضا ؛
مجلة:Journal of Information Technology Management»پاییز 1391 - شماره 12 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 135 إلی 164 )
الکلمات المفتاحية:آلمانخرید اینترنتیرفتار خریداران اینترنتیرضایت الکترونیکی
-
8.
مؤلف : رندی، وحید ؛ معصومی، بهروز ؛ كاتب مسؤول : خون سیاوش، محسن ؛
مجلة:مدیریت توسعه و تحول»زمستان 1393 - شماره 19(ویژه نامه) (10 صفحة - من 109 إلی 118 )
الکلمات المفتاحية:مدل پذیرش فناوریخرید اینترنتیمدلسازی معادلات ساختاری
-
9.
مؤلف : الحسینی المدرسی، مهدی ؛ محمدی، فاطمه ؛
مجلة:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1394 ، سال پنجم - شماره 2 ، العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (20 صفحة - من 127 إلی 146 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیتنوع طلبیارزش سودمندانهارزش لذت جویانهحساسیت قیمتیاطلاعاتکیفیت اطلاعاتارزش خریدارزش خرید لذتجویانه
-
10.
مؤلف : حمیدپور، مهسا ؛ سعیدنیا، حمید رضا ؛
مجلة:مدیریت بازاریابی»زمستان 1394، سال دهم - شماره 29 (17 صفحة - من 101 إلی 117 )
الکلمات المفتاحية:خرید اینترنتیمدل پذیرش تکنولوژینگرش اینترنتیلذت در خرید اینترنتیجنسیت در خرید اینترنتی
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- علمی-پژوهشی (8 مقالة)
- ب (6 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- علمی-ترویجی (1 مقالة)
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)
- مؤتمر ملی (1 مقالة)