کلمة المفتاح ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ / (3 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
كاتب مسؤول : نیکبخت، امین ؛ مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ بلندپرواز، محمدامین ؛ کاظمی، زهرا ؛
مجلة:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (30 صفحة - من 245 إلی 274 )
الکلمات المفتاحية:وفاداری به برندرسانههای اجتماعیگرایش به خریدتاییدیههای مشهوررفتار مقلدانه مشتری و نگرش به فرد مشهور
-
2.
مؤلف : كرمي، اسعد ؛ موسوي، سيامك ؛
مجلة:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»بهار 1402، دوره جدید - شماره 60 (16 صفحة - من 571 إلی 586 )
الکلمات المفتاحية:تجربه شیفتگیویژگی تبلیغاتارزش ادراک شده تبلیغاتگرایش به خرید
-
3.
مؤلف : راشی، مریم ؛ كاتب مسؤول : ولی پور، علی ؛
مؤتمر:کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت التصنيف ملی (14 صفحة - من 176 إلی 189 )
الکلمات المفتاحية: اﯾـﺮانﮐﻤﭙﯿﻨﻬﺎي اﻗﺘﺼﺎد ﻣﻘﺎوﻣﺘﯽ ﺧﺮﯾﺪ ﮐﺎﻻي داﺧﻠﯽ ﮔﺮاﯾﺶ ﺑﻪ ﺧﺮﯾﺪ اﻟﮕﻮي ﺑﻮﻣﯽ