کلمة المفتاح جوامع برند مبتنی بر رسانه های اجتماعی SMBBC / (1 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
1.
مؤلف : دوستی، علی ؛ محمدپور، زینب ؛ اسماعیلی، فاطمه ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هجدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران ، عالمي (19 صفحة - من 1017 إلی 1035 )
الکلمات المفتاحية:اعتماد به برندمشارکت مشتریکشور مبداجوامع برند مبتنی بر رسانه های اجتماعی SMBBC
مجلة (عدد المقال) |
---|
مؤتمر همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران 1 |
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
رتبة المؤتمر العلمية
- مؤتمر بین المللی (1 مقالة)