کلمة المفتاح تصویر ذهنی برند / (29 مقالة)
- الترتيب
- تأريخ
-
21.
كاتب مسؤول : بهاری، جعفر ؛ مؤلف : فراهانی، بنفشه ؛ بهاری، شهلا ؛ بذله، مرجان ؛ بهاری، حامد ؛
مجلة:فضای گردشگری»پاییز 1396 - شماره 24 التصنيف B (Azad University (28 صفحة - من 73 إلی 100 )
الکلمات المفتاحية:ارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندکیفیت ادراک شده
-
22.
مؤلف : محمدشفیعی، مجید ؛ احمدزاده، سمیه ؛
مجلة:مدیریت برند»بهار 1396 - شماره 9 التصنيف ب (Ministry of Science/ISC (38 صفحة - من 41 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:چابکی سازمانیتصویر ذهنی برندمسئولیتپذیری اجتماعی شرکتشرکتهای حملونقل ریلی
-
23.
مؤلف : کردی، مراد ؛ شاهواری، المیرا ؛ برخورداری، سعید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت و حسابداری»پاییز 1395، دوره دوم - شماره 3 (14 صفحة - من 245 إلی 258 )
الکلمات المفتاحية:رضایتمندیبانکداری الکترونیکتصویر ذهنی برنداگاهی از برندارزش درک شده برندآموزش عالیکیفیتبرازشمدلحسابرس
-
24.
مؤلف : میری، طیبه ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
مؤتمر:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات اولین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران (10 صفحة - من 948 إلی 957 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت خدمات رضایت مشتری تاپسیس انتظارات مشتری تصویر ذهنی برند
-
25.
مؤلف : اصل فلاح، مهدی ؛ کلینی ممقانی، ناصر ؛ خلخالی، سینا ؛
مجلة:هنرهای زیبا - هنرهای تجسمی»تابستان 1393 - شماره 58 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (8 صفحة - من 83 إلی 90 )
الکلمات المفتاحية:تصویر ذهنی برندمهندسی کانسیادراک مشتریبازار تلفن همراه
-
26.
مؤلف : تاج زاده نمین، ابوالفضل ؛ اسماعیل مشرفی، فاطمه ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»زمستان 1392 - شماره 24 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (24 صفحة - من 35 إلی 58 )
الکلمات المفتاحية:کیفیت ادراک شدهآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برند شهرستان رامسرمقصد گردشگریارزش ویژهرامسرادراکاتبرند مقصد
-
27.
مؤلف : ابراهیمی، ابوالقاسم ؛ منصوری، سیدحسین ؛
مجلة:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1392، دوره جدید - شماره 14 التصنيف العلمية - البحثية (Ministry of Science/ISC (18 صفحة - من 153 إلی 170 )
الکلمات المفتاحية:تعهداعتمادکیفیت خدماتبازاریابی رابطه ایتصویر ذهنی برندارزش درک شدهتبلیغات شفاهی مثبت
-
28.
مؤلف : عماری، حسین ؛ زنده دل، احمد ؛
مجلة:مدیریت بهره وری»بهار 1391 - شماره 20 ISC (20 صفحة - من 59 إلی 78 )
الکلمات المفتاحية:نگرش به برندشخصیت برندتصویر ذهنی برندارزش ویژه برندصنعت شکلاتتاثیر واسطه ایارزش ویژهتصویر ذهنیمشتریشکلاتشخصیت
-
29.
مؤلف : ایمانی خوشخو، محمد حسین ؛ ایوبی یزدی، حمید ؛
مجلة:مطالعات مدیریت گردشگری»پاییز 1389 - شماره 13 ISC (26 صفحة - من 113 إلی 138 )
الکلمات المفتاحية:شهر یزدکیفیت ادراک شدهارزش ویژه برند مقصد گردشگریآگاهی از برندوفاداری به برندتصویر ذهنی برند
کلمات المفتاح ذات الصلة
مسار نشر المقال
الرتبة العلمية
- ب (11 مقالة)
- علمی-پژوهشی (3 مقالة)
- الف (1 مقالة)
- بین المللی (1 مقالة)
- B (1 مقالة)
- C (1 مقالة)